miss polonia województwa łódzkiego


NEWS

Wywiad z Prezes Golden Rose - Panią Ewą Pawłowską

« Przejdź do listy aktualności

Czym dokładnie zajmuje się firma Golden Rose? Kiedy powstała i jaka jest jej krótka historia?

Firma Golden Rose Sp. z o.o. to wyłączny dystrybutor kosmetyków Erkul Cosmetics. Jesteśmy obecni na polskim rynku już od ponad 10 lat. Do naszych marek należą: Golden Rose, Classics, Miss Selene oraz Roxanne. Spektrum oferowanych przez nas produktów obejmuje niezwykle popularne lakiery do paznokci oraz coraz bardziej rozbudowane w kolorystyce i rodzajach kosmetyki kolorowe.

Nasze produkty od kilkudziesięciu lat pomagają kobietom na całym świecie uzyskać upragniony wygląd, podkreślać naturalne atuty urody, czy po prostu zmienić ich styl. Wieloletnie doświadczenie nie wyklucza nieustannego podążania za najaktualniejszymi trendami i odkrywaniem coraz to nowych produktów przed naszymi klientkami. Lubiące nowości i eksperymenty kobiety zwykle co półtora, dwa miesiące znajdą dla siebie kolejne kosmetyki lub odcienie wprowadzone do już istniejących linii. W świecie kosmetyków kolorowych, gdzie konkurencja jest bardzo duża, prawdziwym wyróżnikiem staje się taka częstotliwość we wprowadzaniu nowych produktów.

Obecnie firma posiada ponad 65 punktów sprzedaży w całej Polsce usytuowanych na terenie galerii handlowych, a w planach są kolejne otwarcia. W samej Łodzi mamy 2 sklepy (Manufaktura, Carrefour) i 3 stoiska (Tesco Pojezierska, Port, Geant Tulipan), nie licząc sklepów w pobliskim Rzgowie, w halach Ptak i Polros.

Co ciekawego dzieje się teraz w firmie?

Golden Rose cały czas się udoskonala. Wszystkie aspekty naszego funkcjonowania poddajemy ciągłej ocenie poszukując możliwości  ich ulepszania. Cały czas otwieramy nowe sklepy i stoiska. Rozszerzamy swój zasięg także dzięki współpracującym z nami dystrybutorom. Nieustannie dostosowujemy nasze standardy i procedury tak, aby możliwie najlepiej funkcjonować na rynku. Niedawno zmieniliśmy stronę internetową, jesteśmy także coraz bardziej aktywni w internecie. Powoli rozpoczynamy rebranding: na rynku są już pierwsze produkty z najnowszym logo. Zostało ono zmienione, ponieważ chcieliśmy pokazać jak bardzo zmieniła się marka Golden Rose na przestrzeni ostatnich lat. Nowe oznakowanie zachowuje swój dotychczasowy charakter, jednak jest bardziej dynamiczne i uproszczone, ale za to bardziej uniwersalne i nowoczesne.

Jak podsumowują Państwo mijający rok w firmie?

W zeszłym roku otworzyliśmy nowe sklepy i stoiska, dzięki czemu poszerzyliśmy znacząco zasięg dystrybucji naszych produktów. To oczywiście spowodowało, że mogliśmy zwiększyć działania marketingowe i podjąć bardziej globalne aktywności. Takie działanie zaowocowało, między innymi, kolejnymi nagrodami dla naszych produktów. Przyznano im miano Najlepszych Produktów według Konsumentów. Color Expert Nail Lacquer zdobył złoto w kategorii Lakiery i w tej samej kategorii nasz Matte Top Coat zajął drugie miejsce. W kategorii Błyszczyki i Pomadki ponownie zajęliśmy kolejne dwa miejsca. Złoto zostało przyznane pomadce Velvet Matte, a srebro błyszczykowi Luxury Rich Color. Także sieć sklepów Golden Rose została właśnie uhonorowana tytułem "Dobra Marka 2015 - Jakość, Zaufanie, Renoma". Jedynie w tym miesiącu otrzymaliśmy prestiżowe nagrody w postaci Stylowego Kosmetyku dla naszej linii lakierów Color Expert oraz Kosmetyku Wszechczasów dla pomadek Velvet Matte.

Mijający rok to także czas wielu zmian w samej firmie: powiększyliśmy działy sprzedaży i marketingu czy rozbudowaliśmy magazyn centralny. Właśnie dzięki tym zmianom ciągle idziemy do przodu, udoskonalamy naszą organizację i stawiamy sobie coraz to nowe cele.

Jaką mają Państwo strategię rozwoju? Jakie są plany na najbliższy rok?

Jak każdy rok w Golden Rose, także i 2015 będzie pełen wyzwań i nowych projektów. Planujemy wciąż otwierać kolejne sklepy i stoiska, jeszcze bardziej promować się w Internecie oraz brać udział w wielu akcjach promocyjnych. Stawiamy na rozwój we wszystkich możliwych aspektach, więc na pewno kolejny rok przyniesie wiele pozytywnych zmian i pozwoli udoskonalić to, co już zaczęliśmy realizować.

Czy wśród Państwa produktów są obecnie jakieś nowości, o których chcieliby Państwo poinformować?

Właśnie wprowadziliśmy nowe produkty w postaci odżywek do paznokci serii Nail Expert. Specjalistyczna linia aż 8 odżywek pozwala na w pełni dedykowaną pielęgnację w zależności od potrzeb każdej osoby, zwłaszcza, że nasze odżywki rozwiązują kompleksowo wszystkie problemy związane z paznokciami. Dodatkowo, efekt widoczny jest już po upływie 4 tygodni. Nasze produkty nie zawierają formaldehydu, toluenu i dbp, co z pewnością docenią klientki, które oczekują w pełni bezpiecznej pielęgnacji.

Skąd decyzja o udziale w przygotowaniach konkursu Miss Polonia Studentek Łodzi 2015?

Głównym celem Golden Rose jest sprawienie, aby wszystkie kobiety czuły się po prostu najpiękniej. Głęboko wierzymy, że konkurs pozwoli nam na odkrycie prawdziwie pięknych kobiet – łódzkich studentek – dziewczyn nie tylko atrakcyjnych fizycznie, ale także mających dużo do zaoferowania pod względem swojej osobowości. Chcieliśmy ułatwić im „wejście do świata piękna” i zarazić naszą fascynacją kolorowym światem kosmetyków.

Konkurs Miss Polonia Studentek Łodzi 2015 organizowany przez Agencję Igo-Art to idealne połączenie wszystkich elementów ważnych dla Golden Rose. Są nimi: piękno, zaangażowanie, siła, różnorodność. Głęboko wierzymy, że ta przygoda zachęci coraz więcej osób do bawienia się kolorami razem z nami!

image001.jpg
baner-miss-polonia_950x150.jpg
MEDIA O NAS
IGO-ART

Agencja IGO-ART od 2006 jest organizatorem największych imprez modowych oraz konkursów piękności w Łodzi i w Polsce. Zajmujemy się produkcją m.in. konkursu Miss Polonia, The Look Of The Year.  Organizujemy także wydarzenia specjalne, eventy komercyjne, pokazy mody. Cenimy sobie profesjonalizm i jesteśmy przygotowani na każdą okazję. Proponujemy współpracę przy promocjach handlowych,wydarzeniach firmowych, inauguracji nowych produktów, pokazach mody, sesjach zdjęciowych.

DOŁĄCZ DO NAS:
fb yt
strony internetowe łódź
logotypy

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.